Service
Passende svar på hvert spørsmål!
1. Kan jeg trykke firmalogoen på artikkelen?

Ja, og det i alle former og farger, med ulike bearbeidingsforløp fra trykk til gravering. Vår gratis grafikk-service overtar gjerne designet av reklameartikkelen din, alt du trenger å gjøre er å sende oss logoen din.
Har du ingen for hånden? Ingen problem: Også her hjelper grafikk-service deg videre!
For alle som ønsker å overta designet av reklameartikkelen din, har vi bygd inn en button for hver artikkel „Lag nå“ . Her kan du laste ned logoen din og plassere den rett på reklameartikkelen – også veldig praktisk som forhåndsvisning!
Har du flere spørsmål om temaet grafikk og trykk, ring oss gjerne! Ellers finner du oss her for enda mer utførlig informasjon.

2. Hvordan kommer logoen min på artikkelen?

Det kommer helt an på logoen din og hva du ønsker deg! Vi tilbyr de mest ulike bearbeidingsforløp, som skiller seg fra hverandre både i teknikk og utseende .
På våre Temasider for dette området finner du alt du trenger å vite, inklusive noen videoer som gir deg innblikk i de enkelte forløpene.

3. Hvordan får jeg sendt deg logoen min?

Også her har du valget. Det enkleste for begge er om du benytter deg av nedlastning-funksjonen
som vi har integrert i Logo-Tool og ved produktforespørselen.

Du kan selvfølgelig også sende oss logoen din via e-post. Hvis du heller vil sende den i posten,
lagre den da på en USB-minnepinne eller brenn en CD til oss. Fordi vi uansett trenger å ha dataene elektronisk tilgjengelig,
holder det dessverre ikke med en faks.

4. Hvordan bestiller jeg?

Som du vil! Det enkleste er via nettbutikken vår: Finn ganske enkelt den artikkelen du vil ha, angi mengde såvel som valg av trykk, og bestill.

Vennligst vær oppmerksom på de angitte minstebestillingsmengdene (unntatt ved mønsterbestilling).
Det går raskere hvis du ringer oss på 21 939 624 – da får du i tillegg personlig service fra vår reklameartikkelspesialister!

Du kan naturligvis også bestille via e-post, faks eller post.

5. Oppfyller dere også spesialønsker?

Med fornøyelse! Skulle du ikke finne nøyaktig det du leter etter i vårt 14.000 artikkelsterke utvalg, kan du ta en prat med oss.
Hva du enn ser for deg – vi kan høyst sannsynlig omsette det til virkelighet.

Vårt Service-Team er glad for at du ringer eller sender en e-post!

6. Kan du hjelpe meg med å søke?

Selvfølgelig og gjerne! Om du har store forestillinger eller ikke helt vet hva du ser etter, har vårt erfarne Service-Team ennå til gode å ikke finne den ideelle reklameartikkelen.

Ta ganske enkelt en telefon (21 939 624) eller send en e-post (post@giffits.no), og motta et og uforpliktende tilbud!

7. Har Giffit også en katalog?

Vanligvis tilbyr vi kundene våre gjerne en katalog til å bla i. Etterspørselen etter katalogen vår har overgått alle våre forventninger. Nå venter vi på et nytt opplag. Benytt deg fjerne av våre omfangsrike service-funksjoner direkte i nettbutikken.

8. Hvordan bestiller jeg mønster?

Her kan du velge blant ulike alternativer – akkurat som du vil ha det. Du kan enten benytte deg av den tilsvarende knappen på produktsiden og avslutte bestillingen via handlekurven, eller kontakte oss via telefon, e-post eller faks.

9. Kan jeg trykke oppå mønsteret?

Det kan du! Da påløper imidlertid kostnader for fortrykk (innretnings-, film- eller programmeringskostnader, såvel som bearbeidingskostnader for påtrykksmønsteret), som er betydelig høyere enn enkeltprisen for mønsterartikler. Bestiller du tilsvarende reklameartikkel etter mønster hos oss, blir de betalte filmkostnadene selvfølgelig lagt til.

10. Gis det avslag?

Ja, og mer enn det: Ved forhåndsbetaling mottar du 2% avslag. Enda gunstigere blir det hvis du bestiller store mengder og har et tidsvindu på 3-4 måneder - da kan vi nemlig betjene deg rett fra det fjerne Østen. Våre rabatter gjelder alltid totalbeløpet inkl. porto.

11. Hvilke betalingsmuligheter har jeg ved nettbestilling?

Betalingen for din bestilling følger iht. den foreslåtte betalingsmåten ved bestillingsforløpet. Følgende betalingsmuligheter er tilgjengelig: Betaling via faktura og forhåndsbetaling . Vennligst ha forståelse for at Giffits GmbH forbeholder seg retten, avhengig av resultat på en sjekk av dine data (Kredittvurdering), til å kunne utelukke visse betalingsmåter.

Betaling via faktura
Bestill enkelt via faktura og du vil motta fakturaen innen 14 dager etter at varene er mottatt. Den foreliggende fakturaen bes vennligst betales så snart den tilsendte fakturaen er mottatt. Fakturaen sendes som regel via e-post, via post i tillegg sendes den kun på kundens uttrykte ønske.

Vennligst overfør beløpet med å angi fakturanummeret:

Mottaker: Giffits GmbH
Bank: Handelsbanken Oslo
IBAN: NO5090461247473
BIC: HANDNOKK


Skulle du være forsinket med betalingen, beregner vi purregebyr og renter.

Forhåndsbetaling
Du velger betalingsmåte «forhåndsbetaling» underveis i bestillingsprosessen. Forhåndsbetalingsbeløpet motor du per e-post . I Forhåndsbetalingsfakturaen vil du finne en betalingsfrist. Det er svært viktig at du overholder denne, slik at vi får produsert varene dine i tide, og leveringsdatoen ikke blir forskjøvet. Produksjonen av varene vil ikke bli påbegynt før beløpet er kommet inn på en av våre konti.

Vennligst overfør beløpet til forhåndsbetalingeng med å angi fakturanummeret:

Mottaker: Giffits GmbH
Bank: Handelsbanken Oslo
IBAN: NO5090461247473
BIC: HANDNOKK

12. Hvordan ser betalingsmodaliteten ut?

Hos oss. Har du muligheten til å forhåndsbete og samtidig motta 2 % avslag. Har du allerede bestilt hos oss, er det under visse omstendigheter også mulig å betale per faktura.

Snakk med oss om det! Et unntak her er mønsterbestilling, som i regelen betales via faktura (Påtrykksmønster faller ikke innunder denne kategorien).

13. Hvor høye er portokostnadene?

Transportkostenader varierer i henhold til artikkel, og er avhengig av vekt og volum. Ved bestilling av flere artikler kan vi dessverre ikke garantere at transportkostnadene kan slås sammen. For mønsterbestillinger påregnes et honorar, som blir lagt til porto- og administrasjonskostnader.

14. Er portokostnadene inkludert i bestillingen?

Ved tilbud er transportkostnadene vanligvis ikke medregnet. Ved bestilling på nettbutikken blir transportkostnadene dine lagt til i siste forløp.

15. Hvordan er leveringstidene, og hvor blir det levert?

Hvis det ikke er flere spørsmål verken fra din eller vår side om oppdraget, varer det som regel mellom 15 og 30 arbeidsdager til du mottar reklameartikkelen. Mer presise angivelser finner du i nettbutikken vår samme sted som valgte artikkel. I oppdragsbekreftelse din får du nok en gang en oversikt over leveringsdatoen. Hvor i verden leveringen skal finne sted, bestemmer du – det er ingen begrensninger fra vår side.

16. Kan jeg lagre varen hos dere, til jeg trenger den?

Gjerne! Hvis ikke ønsker å motta reklameartikkelen din med det samme, eller kun vil motta en delleveranse – Lageret vårt står til din tjeneste!

17. Kan jeg bestille mindre enn minstemengden?

Dessverre som regel ikke. Minstemengden gjør i stand til å regne ut en god pris for deg, som entydig skiller seg ut fra detaljhandel. Vi ber derfor om forståelse for at en underskridelse bare er unntaksvis mulig, og at vi da må beregne tilsvarende påslag på kostnadene. Unntaket her er mønsterbestilling. Den tilsvarende knappen finner du i butikken vår, på produksjonssidene.

18. Kan jeg endre bestilling hvis jeg ikke liker den?

Grunnleggende kan bearbeidede produkter såvel som bestillinger fra foretak ikke byttes. Privatpersoner har muligheten til å bytte ikke-bearbeidede produkter innen 14 dager. Ved en bestilling inklusive bearbeiding mottar du en digital forhåndsvisning fra oss, før vi sender artikkelen din til trykking. Først når denne er frigittfreigeben, setter vi i gang med den faktiske produksjonen – på den måten ender du opp med å få nøyaktig den reklameartikkelen du så for deg. Du har naturligvis også mulighet til å bestille et mønster på forhånd. Utførlige detaljer om tilbakekallingsretten finner du på AGB.

19. Hvordan kan jeg reklamere?

Til tross for den største oppmerksomhet, hender det at enkelte artikler er defekte, eller at noe med fargen eller trykket ikke stemmer. Da ar du naturligvis muligheten til å reklamere. Ring ganske enkelt reklameartikkel-rådgiveren din, eller send vedkommende en e-post! Enkelthetene diskuterer vi gjerne personlig med deg - sammen finner vi en løsning. Flere detaljer om reklamasjon finner du på AGB.

20. Hva gjør jeg hvis det oppstår problemer med visning på nettsiden?

Meld deg hos oss! Enten via telefon på 21 939 624 eller e-post på post@giffits.no. Vi vil da snarest mulig komme tilbake til deg.

21. Hvordan kommer varene til meg?

Hvis du har bestilt hos oss, og vi sammen har klarert trykk og oppdragsform, tar vi oss av resten. Fra produksjon via trykk til levering til deg, du trenger ikke tenke på noe. Vi forteller deg selvfølgelig på forhånd i hvilken tidsrom du kan regne med å motta leveransen.