Service
Giffits. En hel verden av reklameartikler.

God reklame for ethvert foretak.

I begynnelsen hadde Gifftis en visjon: Vi vil tilby ethvert foretak den perfekt tilpassede reklameartikkelen. We create the gift that fits – Giffits! Slik inkarnerer firmanavnet en filosofi som står uforandret frem til i dag. Vi mener nemlig at ethvert firma fortjener god reklame! Det er mottoet vi lever etter i Alstercity Hamburg, høyt over hansabyens hustak. Det er ikke tilfeldig at det er her vi har funnet vårt hjem, vi elsker nemlig å la blikket sveipe over en hel verden. Denne begeistringen for det nye og usette har siden første dag vært Giffits’ varemerke - og forutsetningen for det er at vi også i fremtiden forblir på høyden.

Ideene er like egenartede som kundene våre.

I våre øyne er hver kunde noe for seg selv, hver bestilling en individuell utfordring. For en reklameartikkel er ikke bare en gave, den er firmaets budskap og de må passe perfekt sammen. Om du har funnet det rette eller enda leter, reagerer vi med et smil, med engasjement og fleksibilitet. For i vårt over 100.000 sterke sortiment er det noe å finne for enhver anledning på ethvert område. Enda viktigere er imidlertid våre erfarne kunderådgivere: med sin utpregede servicetankegang og lidenskap for kommunikasjon sørger de for at den særeste reklameartikkelen går i oppfyllelse.

Partnerskaplig suksess.

Vi møter kundene våre personlig og på samme nivå, dette er dypt forankret i vår firmakultur. Vi vet nemlig å sette pris på at du har tiltro til oss og legger ditt ønske i våre hender - og setter alt inn på å bevise at vi er din idealpartner. Kundevurdering med gjennomsnittlig 4,6 av 5 stjerner i Trusted Shops viser at vi lykkes temmelig bra! Det er antakelig grunnen til at vi i så mange år har hatt en trofast kundestamme. På samme måte har vi i lengre tid samarbeidet med tilsvarende europeiske og asiatiske leverandører, som vi pleier tett kontakt med. Det sørger for et motstandsløst forløp og en sikkerhet for deg - samt en god følelse av å kunne betjene deg på optimalt vis.

Innovasjon siden 1998.

Ved grunnleggelsen i 1998 besto Giffits av to medarbeidere: bedriftsøkonomi-utdannede Thorsten Schmidt og Marcus Schulz. De er fortsatt forretningsførerne. De forsto tidlig at fremtidens Reklameartikkel ville selges over nett. Som en konsekvens var de en av de første i bransjen til å starte nettbutikk - med stadig nye seire. Denne pionerånden gjorde oss Ikke minst til en av Europas markedsledende. I dag har Giffits over 100 medarbeidere, betjener elleve europeiske land på deres respektive språk og teller over 40 000 trofaste firmaer i sin kundekrets, fra regionale småbedrifter til internasjonale konsern. Vi vil derfor aldri hvile - vi vil fortsette å være på hugget og sørge for den perfekte Reklameartikkel!